loading...

منشن در اینستاگرام

بازدید : 61
يکشنبه 9 خرداد 1400 زمان : 19:33

IGTV اینستاLinks to an external site. مانند یوتیوب اینستاگرام است . شما می توانید فیلم های طولانی ایجاد کنید ، به شما این فرصت را می دهد تا محتوای غنی تر و عمیق تری از طریق تأثیرگذاران خود ایجاد کنید .

IGTV گزینه ای برای قرار دادن خلاقیت و برچسب ها روی ویدیو ندارد ، اما می توانید زیرنویس را مانند Reels اضافه کنید . حتماً از آن استفاده می کنید.

ما توصیه می کنیم که از خلاقیت در فیلم ها استفاده کنید ، زیرا تأثیر آن بسیار بهتر است. برای این کار می توانید از برنامه های شخص ثالث استفاده کنید.

IGTV با تجربه فیلمبرداری معمولی شما متفاوت است . این برای نحوه استفاده از تلفن شما ساخته شده است و محدود به یک دقیقه نیست. به عنوان پلت فرم ویدئویی فرم طولانی اینستاگرام ، می توانید حتی بیشتر از خالقانی که دنبال می کنید تماشا کنید و محتوای ویدئویی ، شخصی شده برای خود را کشف کنید.

نحوه آپلود فیلم در IGTV

اکنون که حساب شما راه اندازی شده است ، باید برنامه را کاوش کرده و در نهایت اولین ویدیوی خود را منتشر کنید. در اینجا نحوه بارگذاری موفقیت آمیز یک فیلم در IGTV آورده شده است:

روی آواتار خود کلیک کنید (از صفحه اصلی) که شما را به حساب خود می برد.

برای افزودن یک ویدیوی جدید ، روی "+" در گوشه سمت راست کلیک کنید.

یک فیلم عمودی از رول دوربین خود انتخاب کنید.

عنوان و توضیحات خود را اضافه کنید. توجه: درست مانند زمانی که ویدیویی را در YouTube بارگذاری می کنید یا وبلاگ می نویسید ، می خواهید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید. در مورد IGTV نیز همین امر وجود دارد ، با افزودن برخی کلمات کلیدی قدرتمند ، مطمئن شوید که فیلم های شما "قابل جستجو" هستند.

ویدیوی خود را به یک صفحه خارجی پیوند دهید. به همه احتمالات فکر کنید. می توانید به وب سایت ، گالری ، نمونه کارها یا حتی فروشگاه آنلاین خود پیوند دهید.

برای ویدیوی خود یک تصویر کوچک ایجاد کنید تا کانال شما مرتب و منظم بماند.

دکمه ارسال را بزنید و همه چیز آماده است.

بعد از اینکه یک رقص جشن کاملاً شایسته انجام دادید ، آمار IGTV خود را بررسی کنید: روی دکمه "…" در کنار بخش مشابه ، نظر ، اشتراک گذاری کلیک کنید. از اینجا ، "مشاهده اطلاعات آماری" را انتخاب کنید. اکنون می توانید به اطلاعاتی از قبیل: تعداد بازدید ، پسندیدن و نظر دسترسی پیدا کنید.

توجه: کاربران می توانند فیلم ها را از طریق برنامه IGTV یا وب بارگذاری کنند.

فیلم های IGTV به مدت بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه می توانند باشند و برای حسابهای بزرگتر (و حسابهای تأیید شده) گزینه بارگذاری فیلمهایی با طول یک ساعت وجود دارد.

با توجه به توضیحات داده شده و اهمیت و ارزش IGTV کاربران می توانند سرویس igtv اینستا را از سایت معتبر ایرانی فالوو تهیه نمایند و تعداد ویو IGTV بارگذاری شده را افزایش دهند .

دریافت لایک IGTV :

خرید لایک IGTV Links to an external site. ، از سایتی معتبر نظیر سایت ایرانی فالوو باعث می شود تا تعداد لایک IGTV بارگذاری شده افزایش یابد و با دریافت لایک بالا به صفحه ی اکسپلور اینستاگرام راه یابید و در قسمت TOP اینستاگرام قرار گیرید .

خرید لایک های IGTV یکی از کارآمدترین روش ها برای تضمین نمایش مطلوب پست شما است .

بسیاری از برترین های IGTV روزانه چندین بار از خدمات سایت ما استفاده می کنند !

IGTV براساس محبوبیت پست ها رتبه بندی می کند. اگر لایک بخرید ، احتمال رسیدن به برگه پرطرفدار به طور تصاعدی افزایش می یابد!

همان قوانین که برای پرطرفدارها اعمال می شود ، برای برگه Popular اعمال می شود. پسندیدن بیشتر به این معنی است که افراد بیشتری به پست و نمایه شما نگاه می کنند.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش لایک ( پسندیدن های ) IGTV این است که از خدمات سایت معرفی شده استفاده کنید و تعداد لایک و ویو و کامنت IGTV بارگذاری شده را افزایش دهید به عنوان مثال برای افزایش ویو IGTV می توانید از سرویس خرید لایک igtv استفاده کنید .

با وجود این واقعیت که سایت ما تنها ارائه دهنده ی سرویس واقعی IGTV است ، می توانیم با خیال راحت به شما بگوییم که ما از بهترین ها هستیم ، ما کنترل کیفیت را بسیار جدی می گیریم و اطمینان حاصل می کنیم که فقط بهترین ها را به مشتری ارائه می دهیم و با استفاده از IGTViews می توانید راحت باشید و بدانید که ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. سفارشات ما سریعا پردازش و تکمیل می شود ، از سایت ما ضمانت سرویس و پشتیبانی بیست و چهار ساعته دریافت نمایید و بهترین سرویس ها را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت ما در یافت نمایید .

هیچ یک از مشتریان ما با استفاده از خدمات ما قبلاً حساب خود را قفل یا ممنوع نکرده اند و همچنین ما مفتخریم که در گذشته ، حال و آینده از مشتریان پیشرو در صنعت پشتیبانی می کنیم و سیستم ما تقریباً رشد فوری حساب را تضمین می کند . با اعتماد به سایت ما شاهد رشد صفحه ی اینستاگرام خود باشید ، IGTV یک پست را با توجه به اینکه افراد آن را دوست دارند ، مشاهده می کنند و درباره آن نظر می دهند رتبه بندی می کند . با استفاده از سیستم ایمن خود ، می توانیم به شما در رسیدن به موقعیت محبوب در کمترین زمان کمک کنیم ، پس از رسیدن به آن موقعیت ، پیروان شروع به غلتیدن می کنند!

ما تا کنون با موفقیت به مشاغل بسیاری از افراد تأثیرگذار در شبکه های اجتماعی کمک کرده ایم . شما می توانید نفر بعدی باشید .

بهترین راه برای معرفی شدن در IGTV این است که مورد توجه کارکنان آنها قرار بگیرید. با دریافت وضعیت Trending یا Popular در هر هشتگ یا دسته بندی ، احتمال نمایش برجسته خود را به صورت تصاعدی افزایش می دهید.

https://canvas.wlv.ac.uk/eportfolios/2228/igtv_insta/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 3801
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی