loading...

منشن در اینستاگرام

بازدید : 48
يکشنبه 9 خرداد 1400 زمان : 12:41

Igtv اینستاگرام. ، و یا Instagram TV ، که همه ی ما آنرا با نام IGTV می شناسیم ، به سازندگان اجازه می دهد ویدیوهای با کیفیت بالا ، بلند و عمودی بارگذاری کنند . IGTV به کاربران اینستاگرام اجازه می دهد کانالهایی را ایجاد کنند که بتوانند بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه فیلم بارگذاری کنند . حساب های بزرگ می توانند فیلم هایی با حداکثر 60 دقیقه بارگذاری کنند . IGTV وجود دارد تا کاربران بتوانند محتوای جذاب تری برای جذب مخاطبان خود ایجاد کنندد. از آنجا که محتوای جذاب همان چیزی است که رسانه های اجتماعی در مورد آن هستند ، IGTV ارزش بررسی دارد .

اینستاگرام از زمان انتشار اولیه پست وبلاگ در سپتامبر 2018 ، تغییرات زیادی در IGTV ایجاد کرده است . ما همچنان به منظور به روزرسانی پست ، آخرین اخبار و ویژگی های IGTV را به روزرسانی می کنیم .

در اصل ، اینستاگرام دارای یک دکمه IGTV است که کاربران می توانستند از صفحه اصلی به آن دسترسی داشته باشند ، اکنون می توانید گزینه های مختلفی برای یافتن فیلم های IGTV پیدا کنید و همچنین می توانید فیلم های IGTV را از صفحه کاوش مرور کنید .

اینستاگرام پس از کلیک بر روی دکمه IGTV و یا igtv اینستاگرام در صفحه کاوش ، صفحه ای از فیلم ها را برای شما تصحیح می کند . با جستجوی نام سازنده یا نام کاربری اینستاگرام ، می توانید ویدیویی را نیز جستجو کنید .

اینستاگرام همچنین اشاره کرد که از زمان ایجاد این تغییر در فوریه 2019 ، آنها مشاهده کرده اند "بینندگان بیشتر وقت خود را با IGTV سپری می کنند و محتوای اصلی جدید را از سازندگان در هر اندازه بزرگ می کنند .

و در سال 2020 ، اینستاگرام IGTV را به روز کرد تا کاربر بتواند ویدیوها را در داستان های خود به اشتراک بگذارد. هنگامی که کاربران ویدیوی IGTV خود را در داستان خود به اشتراک می گذارند ، 15 ثانیه اول به طور خودکار پخش می شود و کاربران می توانند برای مشاهده بقیه ویدیو یک لینک کش رفتن به بالا اضافه کنند . برای دریافت آن گزینه کش رفتن به بالا برای ویدیوهای IGTV حتی به 10 هزار فالوور هم احتیاج ندارید!

پس از ورود به برنامه ، به صفحه اصلی IGTV خود منتقل خواهید شد. در این صفحه خالقانی که شما در بالای صفحه دنبال می کنید با طرحی مانند داستان لیست می شوند. می توانید روی هر یک از این کاربران کلیک کنید تا به صفحه اصلی IGTV آنها منتقل شوند یا می توانید برای دیدن فیلمهای اخیر IGTV از سازندگانی که دنبال می کنید ، به پایین پیمایش کنید.

مهم نیست که چگونه به دست می آورید ، هنگامی که یک ویدیوی کامل IGTV را تماشا می کنید ، می توانید با لایک کردن ، نظر دادن ، ذخیره و به اشتراک گذاری آن ، دقیقاً مانند کارهایی که با یک پست منظم در اینستاگرام انجام می دهید ، با آن درگیر شوید.

در ادامه با سایت ایرانی فالوو همراه باشید .

خرید بازدید. ، از سایت معتبر ایرانی فالوو باعث می شود تا تعداد بازدید igtv شما افزایش یابد و زمانی که شما تعداد بازدید ویدئوی خود را افزایش دهید در واقع اعتبار صفحه ی خویش را افزوده اید .

ایجاد محتوای ویدئویی با کیفیت چندان دشوار نیست . می توانید مستقیماً از iPhone یا Android خود فیلم بگیرید. سپس ، می توانید از برنامه های ویرایش ویدئو رایگان مانند Inshot یا Cute CUT برای ویرایش کلیپ ها ، افزودن فیلتر ، متن یا برچسب به فیلم خود استفاده کنید.

در اصل قرار بود IGTV فقط برای فیلم های پرتره باشد. اما اکثر سازندگان تلاش کردند تا فیلم هایی را در قالبی تهیه کنند که برای سایر سیستم عامل ها به راحتی قابل استفاده نباشد. از آنجا که اینستاگرام برای پاسخگویی به نیازهای سازندگان خود متمایل به تکامل است ، آنها الزامات را برای قرار دادن فیلم های افقی تغییر دادند. این فقط نشانه دیگری است که نشان می دهد اینستاگرام می خواهد کاربران از این ویژگی استفاده کنند ، مهم نیست که با چه فرمت فیلمبرداری می کنند.

اما قبل از شروع ساخت فیلم ، باید در نظر بگیرید که می خواهید چه نوع محتوایی را به اشتراک بگذارید. دقیقاً مانند هر ویژگی شبکه های اجتماعی ، باید در نظر بگیرید که چگونه فیلم های IGTV به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کنند زیرا این موضوع در روند رشد صفحه ی اینستاگرام تان می تواند تاثیر مثبتی داشته باشد .

خرید بازدید igtv با تجربه فیلمبرداری معمولی شما متفاوت است. این برای نحوه استفاده از تلفن شما ساخته شده است و محدود به یک دقیقه نیست. به عنوان پلت فرم ویدئویی فرم طولانی اینستاگرام ، می توانید حتی بیشتر از خالقانی که دنبال می کنید تماشا کنید و محتوای ویدئویی ، شخصی شده برای خود را کشف کنید .

وقتی صحبت از بازاریابی در شبکه های اجتماعی می شود ، ویدئو یکی از مفیدترین و موثرترین قالب های محتوایی است. می توان انتظار داشت که تا سال 2019 حدود 80٪ از ترافیک اینترنت را به صورت فیلم مشاهده کنیم .

این یک اثبات محکم است که حتی فیلم های خرد نیز می توانند در دنیای رسانه های اجتماعی پیشرفت زیادی داشته باشند. اما آیا مردم به فیلم های بلند فرم علاقه مند هستند و اگر اکنون به نظر نمی رسد ، آیا می توانند در آینده باشند؟

https://q.utoronto.ca/eportfolios/6601/igtv/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 3802
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی