loading...

منشن در اینستاگرام

بازدید : 62
شنبه 8 خرداد 1400 زمان : 17:13

علامت تیک آبی نشانه تأیید حساب اینستاگرام است ، اینستاگرام خود چنین صفحاتی را " مورد علاقه " می نامد . البته همه کاربران مانند ستاره ها و مارک های معروف این علامت آبی را می خواهند . دریافت تیک آبی از اینستاگرام ، حساب را "رسمی" می کند و همچنین دریافت تیک آبی تأیید می کند که حساب متعلق به این فرد مشهور است و نه جعلی . به طور طبیعی ، در چنین حساب هایی ، قیمت تبلیغات می تواند به ترتیب بالاتر باشد .

در واقع زمانی که شما در صفحه ی اکسپلور اینستاگرام به دنبال صفحه ی فردی مشهور نظیر فوتبالیست و یا خواننده و یا بازیگر و یا افراد مطرح که دارای طرفداران و دنبال کنندگان بالایی هستند می گردید با تایپ کردن نام آن فرد ممکن است ده ها حساب کاربری برای شما نشان داده شود که تمام آن ها متعلق به فرد مورد نظر نیست و فقط یکی از آن ها متعلق به آن فرد مشهور می باشد و ما بقی تماما جعلی هستند و آن ها را افرادی سودجو جهت سواستفاده ایجاد نموده اند تا بتوانند با نام کاربری افراد مشهور فالوور و یا دنبال کننده ی بالایی جذب کنند در این صورت ممکن است شما سردرگم شوید و نتوانید تشخیص دهید که کدام حساب کاربری متعلق به فرد مورد نظر است و حتی گاهی حساب کاربری جعلی ممکن است تعداد طرفدارن و دنبال کنندگانش بیشتر از دنبال کنندگان صفحه ی اصلی باشد و اینستاگرام برای این که جلوی این کار را بگیرید به افراد مطرح نشانی به نام نشان تایید و یا تیک آبی داد تا حساب کاربری آن افراد را از سایر حساب ها متمایز نماید و اصالت حساب کاربری را به سایر کاربران اثبات نماید .

حال کاربران می توانند این نشان را به کمک سایتی معتبر نظیر سایت ایرانی فالوو از آن خود نمایند و همچنین سرویس خرید تیک آبی اینستاگرام را از سایت تهیه نمایند .

به کمک سایت ما متوجه شدید که راهی برای خرید علامت تیک آبی وجود دارد و در این صورت می توانید به راحتی اصالت خوش را به سایر کاربران در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام اثبات نمایید .

اگر وبلاگ نویس کمی شناخته شده هستید ، آنها در مورد شما چیزی نمی نویسند ، ده هزار مشترک وجود ندارد - تیک را فراموش کنید. بهتر است اینستاگرام را با سایر شبکه های اجتماعی پیوند دهید تا مشترکان بدانند که این واقعاً حساب کاربری شماست و جعلی نیست.

خرید فالوور معروف. ، می تواند اعتبار بالایی به حساب کاربری اینستاگرام تان ببخشد و اصالت و اعتبار صفحه ی اینستاگرام تان را به سایر کاربران در شبکه ی اجتماعی اینستاگرام اثبات نمایید .

پلت فرم اینستاگرام فرصت های زیادی را برای توسعه شخصی ، فعالیت های خلاقانه ، تجارت و موارد دیگر فراهم می کند. هر کاری انجام دهید ، در "Insta" جایی برای همه وجود دارد. با این حال ، همه نمی توانند یک چک باکس برای یک حساب دریافت کنند تا از مزایا و فرصت های بسیاری که پس از ارائه آن فراهم می شود ، بهره مند شوند. تبلیغ موفقیت آمیز اینستاگرام به دستیابی به نتایج چشمگیر ، کسب محبوبیت ، تقاضا در فضای اطلاعات کمک می کند. و افرادی که در مورد آنها صحبت می شود ، کسانی که در شبکه شناخته شده و دنبال می شوند ، می توانند برای تأیید درخواست دهند.

سایت irani follow خدمات تأیید حساب نظیر خرید فالوور معروف را به کاربران ارائه می دهد . هر مشتری تضمین شده است که پشتیبانی کامل را دریافت می کند ، از جمله کار در زمینه تنظیم شرایط لازم برای یک تصمیم موفقیت آمیز به نفع تأمین درخواست شما است . این تصمیم توسط بخش مربوطه در شبکه اجتماعی اتخاذ می شود ، که فقط ارتباطات سطحی توسط کاربران انجام می شود. تیم ما چندین سال است که در حال دریافت یک تیک آبی برای حساب های مختلف است ، بنابراین ما کاملاً قوانین ، شرایط را می دانیم و جنبه های لازم را نیز در نظر می گیریم ، به لطف آنها می توانیم احتمال تصمیم مثبت را به حداکثر برسانیم .

ایجاد یک رویکرد شایسته ، اجرای پروژه های مربوطه ، حل مشکلات مربوط به افزایش احتمال تصمیم مثبت برای حساب شما وظایفی است که ما در روند همکاری با مشتری حل می کنیم . سایت ما تضمین می کند که در زمان تعیین شده یک علامت تأیید صحت صفحه و متعلق بودن آن به هویت خود را دریافت خواهید کرد. اگر به هر دلیلی امتناع شود ، بازپرداخت کامل را به روشی راحت تضمین می کنیم .

هنگام سفارش خدمات ارتقاء و تأیید در سایت ما ، هیچ مشکلی ندارید ، اما با انتخاب درست در وقت ، تلاش و اعصاب خود صرفه جویی می کنید . شرکت ما تضمین کاملی برای دریافت علامت آبی رنگ در اینستاگرام ارائه می دهد . علامت تیک ، فعالیت پروفایل را افزایش می دهد ، همانند خدمات اشتراک در پسندیدن ، بازدیدها یا مشترکان ، از طریق کاربران زنده .

تیم ما شرایط لازم را برای شما فراهم می کند تا با یک تیک آبی در اختیار شما قرار گیرد .

https://canvas.lms.unimelb.edu.au/eportfolios/6397/buy_blue_tick/

ما نیاز به ذکر در رسانه ها داریم. هنگام بررسی یک حساب ، حتی اگر چندین میلیون مشترک داشته باشید ، اما در مورد شخصیت یا فعالیت شما در شبکه چیزی نوشته نشده است ، ممکن است اینستاگرام این کار را رد کند. در عمل مواردی وجود دارد که شخص در واقع محبوب است اما ذکر او در رسانه ها ناچیز است. هیچ مقاله ای در سایت های بزرگ تأیید شده وجود ندارد ، به همین دلیل است که دولت اینستاگرام از این کار امتناع می کند. بنابراین ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک کمپین روابط عمومی موفقیت آمیز مبتنی بر موقعیت های واقعی ، واقعیت ها و اقدامات ارائه شده به بیننده قبل از ارسال برنامه ، به زیبایی سازمان یافته است .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 44
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 138
  • بازدید کلی : 3839
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی